ღ♥ღ تنهایی ღ♥ღ

سوپ خوشمزه


مسافری خسته و گرسنه به روستایی رسید که ساکنانش بسیار فقیر بودند . او از روستاییان مقداری غذا خواست ، آما آنها گفتند که هیچ غذایی برای خوردن ندارند . او لبخند زد و گفت : « هیچ اشکالی ندارد ، تکه سنگی دارم که با پختن آن سوپی خوشمزه آماده می شودروستاییان ظرفی پر از آب برای مسافر آوردند . او دستمالی از جیبش بیرون آورد . آن را باز کرد . از میان آن ، سنگی خاکستری و شسته شده بیرون آورد و داخل ظرف آب انداخت .در حالی که آب گرم می شد ، مسافر مزۀ آن را چشید و با شگفتی گفت که بسیار خوشمزه است . اندکی بعد ، او چنین گفت :

 

« وای ، چه سوپ خوشمزه ای ! فقط اگر کمی پیاز به آن اضافه می کردیم ، بهتر می شدروستاییان ، پس از کمی فکر کردن ، پی بردند که پیاز دارند . آنان مقداری پیاز را داخل ظرف ریختند. مسافر پس از چند دقیقه هم زدن سوپ ، دوباره آن را چشید و از لذت بخش بودن آن سخن گفت . او ادامه داد : « فوق العاده است . فقط اگر کمی هویج به آن اضافه می کردیم ، بهتر می شدروستاییان ، پس از کمی اندیشیدن و جستجو کردن ، پی بردند که هویج هم دارند. آنان مقداری هویج نیز به غذا افزودند. ماجرا همچنان ادامه یافت . مسافر همواره از خوشمزه بودن سوپ تعریف کرد و در ادامه می گفت ، اگر این یا آن ماده غذایی را به آن می افزودیم ، بسیار بهتر می شد . به این ترتیب ، در مدتی کوتاه ، سوپی خوشمزه در روستایی تهیه شد که مردمانش باور داشتند غذایی برای خوردن ندارند .

 

نکته : باورهای نیرومند شما نشان می دهد که چگونه می اندیشید ، چه احساسی دارید ، چگونه عمل می کنید و با چه پیامدهایی روبرو می شوید . اگر باورهایی نیرومند بر مبنای خوشبینی ، اعتماد به نفش و موفقیت نهایی در وجودتان نویسنده: saeed ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را میبوسند طناب دار تو را میبافند مردمی که صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت می کنند ! در این شهر هر چه تنها تر باشی پیروزتری!!


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , agasaeed.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM